сряда, 11 август 2010 г.

Кралиците не плачат


Бях само снежната кралица
в един студен, самотен свят
сред вълци- бялата вълчица,
но с поглед пъстър на ахат.

Във бели нощи- черни дири,

разкъсани души безброй.
За мен живота бе дайкири
с усмивка- лайм, но влезе той.

Бе земен, топъл и отнесен.

Дори целуна ми ръката.
Събуди в мене вълча песен-
той бе мъжът за мен- жената.

Ала усмивката ми плъзна

край себе си със жест небрежен.
Отмина, а във мен се смръзна
избликналият порив нежен.

Очите му кристално сини

се спряха на една брюнетка.
Тя бе на моите години,
но грозничка във крайна сметка.

Почти без грим и доста равна,

особено откъм балкона.
Наистина тя бе забавна,
навярно секси с микрофона.

Опитах се и аз да пея.

По вълчи вих, дори се смях,
но той си тръгна все пак с нея
и повече не го видях.

Коя бе тя и кой бе той?

А може би коя съм аз?
Преглъщам вълчият си вой-
кралиците не плачат с глас.

Няма коментари:

Публикуване на коментар